ka82 Bebeğim 8 aylık temassız olan ateş olcerle koltuk altından ölçtügum ateş ölçer farklı gösteriyor siz hangisine güreş hateket ediyorsunuz?
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ka82 Geçenlerde aynı dertten muzdariptim. Araştırdım, koltuk altı daha doğru sonuç veriyormuş.
Dogacelik ka82 temazsıs ateş ölçer doğru ölçmüyor farklı göstermesi normal. Koltuk altından ölçen yada kulaktan ölçen bir ateşölçer alsanız daha iyi.
ka82 Dogacelik kulaktan olcuyirum 37.1 koltuk altından 38.5 düşüncede 37.7 çıkıyor NeclaLeylaCeydaOhnealaneala bizdejantikizlardik betul97_
bizdejantikizlardik ka82 Koltuk altı doğrudur muhtemelen zaten sizde elinizle baktığınızda hissedersiniz belki. 38 -39 olunca çok sıcak oluyor 37 küsürler biraz daha ılık.
minnakkofte ka82 kendinizi ölçün hangisi doğruysa onu kullanın.ben weewell kulaktan kullanıyorum 5 yıldır aşırı memnunum çok doğru çıkıyor
ka82 minnakkofte ben nexus kullanıyorum memnuniyeti de yüksek olan bir cihaz ama her ölçtügum de başka birşey yani koltuk altı en dogruysa bunlar kafa karışıklığı mi yaratıyor anlamadım
ka82 bizdejantikizlardik evet doğru ama o zaman bu kulaktanlarin ne anlamı kalıyor anlamadım kafa karışıklığı tamamen