Sabah kalktığında logoya gidecektim mutfağın kapısı açıkmış çocuğum hemen mutfaktan nasıl olduysa bulaşık tableti ısırmış ama çoğu duruyordu yani azıcık gelmiş ağzına muhtemelen ben de hemen ağzını bol suyla yıkadım içine gitmiş midir bilmiyorum eşim de gözlemleyelim dedi sizce doktora gitmeli miyim🥹🥹