Ayın 8 inde adet oldum. Benden de 4 5 gündür bu şekilde günde 1 defa oluyo. 4 5 ay önce kadın doğum a girmiştim bi sıkıntım yoktu sadece miyom var çok öenmli değil demişti. Ben de şaşkınım neden oluyo diye. Ama netten biraz araştırmıştım kasık ağrınız da varsa yumurtlama dönemi oluyormuş bu şekilde kanama varsa