inci80 Kızım 2 ay 10 günlük şiddetli ishali var dr a götürdük sadece probiyotik verdi bol bol emzirip besle dedi ama ne zaman geçecek kusma ishal atlatan var mı
elizmommy inci80 bize de aynı şekilde. Sadece probiyotik dedi. Sizin geçti mi? Ağrı kesici olarak calpol falan kullandınız mı?
inci10 inci80 merhaba inşallah mesajımı görürsünüz süreci nasıl atlattınız acaba aynısı şuan bizde var
inci80 elizmommy calpol çok uyuyamadığı zaman kullandım bir kaç kere. Çok kustuğu zamanlarda emedur fitil kullandım 10-12 gün sürdü geçti çok şükür