Merhaba kızlar oğlum 5 ay 13 günlük yaklaşık 3 gündür aşırı huysuz özellikle geceleri sürekli agliyor besigine koyunca kriz gibi ağlamaya başlıyor bisey olmus gibi ağlıyor de götürdük her yerine baktı 2 gündür de kakasını yapmamıştı lagman verdi yaptık oda yaptı kakasını rahatladı biraz karnindan vs ultrospn çekti hiç bi skntisi yok dedi kulağına baktı boğazlarına şaştım kaldım niye ağlıyor acaba bilgisi olan var mı endişe etmeye başladık artık bide dişlerine de baktı patlat bi diş göremiyorum dedi gerçekten nw uykum var kaç gündür nede modum yerinde napcam bilmiyorum