Mirayss_ Nekadarlık bir gecikme söz konusu peki yani böyle durumlarda enaz iki saat önce havaalanında olacak şekilde otobüsü ayarlaması gerekirdi bence yolcu hatası denilebilir son dkya yolculuğu bıraktığı için.Hertürlü gecikmeyi gözönüne alarak yola çıkması gerekirdi.Nasıl ki öğrenciler sınava giderken evden erken çıkmaları gerek diyoruz ve yolda gittiği otobüsün gecikmesinden dolayı o öğrenci sınava alınmaz senin sorumluluğun deniliyorsa burda da eşinizin vaktinde orda olma sorumluluğu vardı bence.Ama otobüs firmasıyla görüşün neden gecikmiş otobüs biraz sert konuşun inşallah bi işe yarar