Bence karnı güzelce doyduğu için uyuyordur, bu şekilde olması gayet güzel bence. Benim bebeğim 2,5 aylık gece erken uyutmaya çalışsamda gece 4 de uyuyor, 7 de uyanıyor ilk uykusundan. 4 bir bebeğin uyuması için çok geç bir saat, nasıl düzelticem bilmiyorum karanlık odaya geçip uyutmayı deniyorum ama ağlıyor uyumak istemiyor önerisi olan varsa çok sevinirim🤍