mbarlasu Kızlar koşarken yere düştü dişleri çarptı muhtemelen. Alt dudağı kanadı biraz şişti buz koydum daha başka ne yapabilirim? Çabuk geçer mi?
neolmusyaani mbarlasu benim kızımda geçen yere çakıldı dışı üst dudağına gelmiş baya kanadı şişti morardı korktuk bisy oldu sandık 2 güne geçti cok şükür. Sizinde gecwr merak etme insallah
aliecem Benimde altı yaşındaki kizim alt dudağıni çaktı sert bı şeye çok kanadı sonra şişti yemek yiyemedi yavrum iki günde geçti geçmiş olsun
mbarlasu Kelebekcik Kafasını çarpmadı ama gerçi yeni uyanmıştı henüz uyku saati değil her ihtimale karşı uyutmam tabi