Bebeğim 5.5 aylikve 3.ayindan beri böyleyiz.emerek uykuya dönüyor ve bu gece saat 10 da uyudu şu an saat 7.30 ve 8 kez kalkti her kalkisinda emziriyorum koyuyorum gözünü yine açıyor .bazı kalkislarinda iki bazılarında üç kez alıp geri besige koydum. Ne yapmam lazım bir yöntemi varmı. Sallasam kucağımda meme istiyor ağlasın istemiyorum. Kalan surelerimde beşikte sallamakla geçti.