melikedefne Keşke uyarsaydınız. Böyle bir münasebetsizliği bir doktor nasıl yapar? Kendinde bu hakkı nasıl görür? Hem sağlık açısından düşünebilmesi lazım, hem de küçük çocukların kendisi cevap veremediği süreçte anne-babasına sorulmadan öpülmesi, kucaklanması çok rahatsız edici bir durum. 27 aylık kızımı öpmek isteyen akrabalar oluyor, kızım istemiyor. Zaten arka planda istemiyorsan kimse seni öpemez, dokunamaz diyorum. Olumsuz şeyler söylemeye cesaret edenler oluyor, normalde çok uyumludur sizi sevmedi demekki diyorum; şaşkınlıkla kalıyorlar, onlar mahçup oluyor. Böyle durumlara çok sinirleniyorum, lütfen anne-babalar tepkisiz kalmasın. Hiçkimse çocuğunuzdan daha değerli değil, diğer insanları bu konuda çok rahat kırarım, yetişkinler nasıl davranmaları gerektiğini öğrenemedilerse ne yapabilirim ki.