gulpe Tahinin üstüne çıkan yağ,zeytinyağ ve bebeğin göğsünüzü iyi kavrıyor mu onu çözmeniz lazım yoksa kolay kolay geçmez o yara. 1.5 ay çektim en sonunda o ağzına aldığın da göğsümün altından destek verdiğim de acımadığını fark ettim. 🥲😂ay 3-4 yastık destek ile emzirmeye çalışıyordum özel emzirme yastığı bile almıştım.