tahin yezra vücudunuz zayıf düşüyor olabilir kan değerlerinize baktınızmı? Takviye kullanıyor musunuz?
nilikonunannesii yezra aynı sorunu bende yaşıyorum ama benim tansiyonum yükseliyormus sebebi buymus ilaç kullanmaya başladım tansiyon kontrol altına alınınca o da geçti gibi birkaç gündür iyiyim.
heelloo yezra benim de oluyordu özellikle yeni yemek yediysem içim bulanıyordu normalmiş hormonlardan dolayıydı benim ki hem çok seviyordum emzirmeyi hem de bayılcak gibi oluyordum.
zeynep0709 Bende bi ara oluyordu ama geçti tabi ben sürekli mastit oluyordum göğüslerim hep ağrıyordu geçti çok şükür
yezra zeynep0709 bnmde arada gogsum tas gibi oluyo dugum gibi oluyo emzirdikce geciyo mide bulantimda insallh gecer bia once
tahin yezra Bebeğim yaklaşık 25 günlükken mide bulantısı ve böyle iç çekilmesi , şeker tansiyon düşüklüğü gibi oluyordu. Emziren anneler için imom latte takviyesi başladım düzeldi.
zeynep0709 yezra Süt birikiyor karşılaşıyor ondan düğüm gibi oluyor ben hafta bi kere mastit oluyordum o düğüm bi kaç gün kalıyordu emzirdikten sonra göğüsü boşalt rahatlasın zamanla göğüs alışıyor zaten
yalifile canım şekerin ya da tansiyonun düşüyor olabilir mi çünkü emzirmek çok büyük bi efor sarfetmekle aynı enerjiyi yakıyor
yezra yalifile arada canim sekerli istiyordu bas donmesi oluyordu ama simdi birsey yok olmadi bayramdan sonra kan tahlili yaptirim bi belki degerlerim dusuktur
ssongull Emzirirken mide bulantısı normal bir durum süt üretiminden dolayı oluyor. ben de yaşadım belli bir süre sonra geçti. Aç olmamaya dikkat edebılırsınız
zeynep0709 yezra Geçer onun için bi şey yapmadım ama dikkat düğüm olduğu zaman daha çok oluyor onu atlatırsan geçer