ilkgozagrimmmm Benim kızımda beş yaşında 2 hafta kadar önce ateşlenmeye başladı.Bi düşüyor tamam geçti diyoruz sonra geri yükseliyor özellikle gece uyurken daha çok yükseliyordu 39.4 ü gördük hatta.Ben süreki ılık bez koydum koltukaltı diz arkasına vs.Burun akıntısı öksürük hiçbişey yoktu sadece ateş ve halsizlikti.4-5 gün sürdü böyle.SAğlıkocağına götürdüm hastaneye götürmedim açıkcası salgından dolayı bişeyi yoksa bulaşmasın ordan bişey diye ama geçmese mecbur götürecektim.Neyse sağlık ocağındaki doktor baktı ciğerleri temiz dedi.Antibiyotik ve iburamin zero verdi geçti çok şükür.İnşallah siiznde geçer bian önce çok geçmiş olsun.