Bugün bebeğimin 5. Ay kontrolüne gittik hastaneye kıyafetsiz tartımda 3 hafta da 250 gram almış sadece doktorumuz yetersiz almış günde 4 defa ek besin ver dedi. Çok az almış 5. Ayda doğum kilosunun 2 katına ulaşması lazım dedi malesef ki ulaşamamışız 😔 yeni ek kıdaya başlayacağım nasıl nelerden başlıyım ne kadar vereyim nasıl kilo aldırabilirim arkadaşlar lütfen yardımcı olun