Ya daha önce de kaynana ve kayınpederimden bahsetmiştim sürekli bahsetmek de istemiyorum şimdi diyeceksiniz ki sürekli onları kötülüyorsunz geçen sene ramazandan önce uyuz hastalığına yakalandık ilk belirti bende vardı onlarda da vardı ama onlar belli etmezdi neyse ben hamile kalınca kendiliginden geçti hastalık eşim de 3gn özel bir krem kullandı onda da geçti ama kaynanm kaynpederm kaynım da dahada geçmedi kaynanamın kol ve bacakları kırmızı lekeli olmuş sürekli kaşır kendisini kızıma dokunması beni rahatsız ediyor korkuyorum kızıma bulaşır da ben anlayamam kaşıntı çok pis başına gelen bilen bilir ne yapmam lazım kızıma bulaşmaması için