Merhabalar. Bugün 20 günlük olduk falan sarılığımız geçmiyor bir türlü . İlk haftadan itibaren sürekli hastaneye gidip takip ettiriyoruz iki kere mavi ışık aldık ama ona rağmen bitmedi . Hala yüksek çıkıyor . Doktor ; artık endişe etmememiz gerektiğini riskli dönemi geçtiğini söylüyor . Nu durumda olan çocuklar oluyor gecikmiş anne sütü sarılığı diyorlarmış . Bu durumu yaşayan var mı ? Çocuklar büyüdüğü zaman bir sorun gözlemlediniz mi ?