Kızlar selam herkese, doğum yapalı 3 ay oluyor ama ben regl olmadım. 2 buçuk ay sezaryen kanamam sürdü normal mi ya korkmaya başladım, bugün tam 3 ay 8 gün oluyor doğum yapalı
Kadın doğum doktoruma gittim bekleyelim bu ay adet olmanı bekliyoruz dedi ama hâlâ tık yok