Elfelf475 hliony güneş kremini ben yüzümde kullanıyorum o kadar parlak ve canlı gösteriyor ki. Çok memnun kaldım
ollaluna7 hliony geçen sene güneş kremini kullanmıştık memnun kaldık sadece biraz sor dağılıyor onun dışında güzel
Mammamiaa_ hliony güneş kremini bende kullanıyorum günlük oğlum kızıyor benim diye😅 geçen sene 2. Si 1 tl kampanyasından aldım.
Birbebetoannesi hliony ben sticiğini kullanıyorum memnunum ama güneş kremi olarak la Roche posta öneririm.