Burayla alakası yok ama birinin eşi elektirilçi olabilir evimiz sıfır bina kontaktör denilen şey hafif ses çıkarıyor mutfaktan olan kutunun arkası oturması ünitesi var vızzz sesi geliyor çok rahatsız edici ilk başlarda çıkarmıyordu 2 ay oldu oturalı 1 aydır çıkarıyor ustayı çağırdık yapan kişiyi bi sorun yok normal dedi bana normal gelmiyor ama varsa eşiniz dostunuz sorar mısınız hayrına kafayı yicem sesten çok yüksek ses değil ama rahatsız ediyor