simmayy öncelikle sağlıkla büyütün bebeğini🌼 6 ay olmuş doğum yapalı yani size çok gibi gelebilir ama bence az Bi süre olmuş o yüzden kilonuzu bu kadar sıkıntı etmeyin zamanla verilecektir eğer imkanınız varsa diyetisyen öneririm motivasyon açısından ben 20 kg verdim sonra diyetisyeni bırakıp hala kendim devam ediyorum en önemlisi egzersiz yapıyorum hayatıma onu dahil ettim kızım bir yaşında iken başlamıştım şuan 2 yaşına girecek
Doğuma 96 kg ile girmiştim bu arada kiloların hepsi gidiyor istikrar olursa hiç merak etmeyin 🌸
Ve bence en önemlisi denge meselesi elbet ki canımız birseyelr iştee yiyebiliriz bu çok normal ama ertesi güne bunu telafi etmeliyiz hafif bir sebze yemeği misal , tabiki bende yüzde yüz mükemmel gidemedim çünkü bu imkansız ötesi tatlı da yedim hamur işi de yedim arada kacamaklarim oldu regl öncesi patlamalarım oldu fakat hep telafi ettim dengeyi kurdum akşam ogunlerimin yanına bol salata ve bir bardak ayranım hep olur 3 gün sebze 4 gün et,tavuk yani protein tüketiyorum sabaha max 1 dilim ekmek tam buğday ekmeğim vardır ara öğün mutlaka yaparım 15.00 civarı
Bu arada kan değerleriniz düşük olabilir yeni doğum yaptığınız için takviye de kullanırsanız güzel kilo verirsiniz inşallah
Spor olarakta ilk baş leslie ile başladım ama bir süre sonra bana sıkıcı gelmeye başladı şu an grow with jo ile ilerliyorum bende mükemmel sıkılaşmalar oldu (sezeryan olduğunuz ise doktora danisin mutlaka sporu)
Arada ufak detokslar ekledim ogunlerime kendimi bunaltmayacak şekilde en çok faydalandigim besinler ananas,kabak,kirmizi orman meyveleri(dondurulmuş file market),çiğ badem ve filtre kahve oldu 🌼 benim seruvenim bu şekilde umarım yardımcı olmuştur…