hasibe04 Hanımlar dıgum yapalı 6 ay oldu bugün regli oldum bebeğim geceleri çok güzel emerdi ama bugün apzına bile almadı çok ağladı mama yapınca içip uyudu acaba sütün tadı mı değişti