iki üç ay önce sağ alt tarafta bir sislik ve agri hissettim ne olduğunu anlayamadım derken kısa sürede kendiliğinden gecti yaklaşık iki hfta önce tekrar şişti ve bu sefer büyüktü ve çok rahatsız ediciydi oturamiyodum yürüyemiyorum biseyler giymek bile canımı acıtıyor du doktora gittim ve bartholin absesi dedi ve ufak operasyonla boşaltıldı ama sislik var kist duruyo yani aranızda bunu yaşayan varmi ameliyatla aldırmak iyi bir çözümmu hayatimi daha da mı olumsuz yönde etkiler