ikra_19 Arkadaşlar 34+6 haftalık hamileyim kanlarim çok düşük çıktı doktor ilac verdi duzenli kullan gunde 2 tane dedi yoksa doğumda sıkıntı olur dedi. Kanımı yukseltmek icin neler yapabilirim önerileriniz var mıdır
alerjikbebekannesi12 ikra_19 sıkıntı olur dediği kan takiliyo , ilaçlarla yükselmesine 37. Haftada ferinjeckt yüklemesi yapiliyor gözlem altinda
nilikonunannesii ikra_19 benim de kanım çok düşüktü 34. Haftada kan serumu taktılar sonra zaten 36. Haftada doğum yapmak zorunda kaldım. Doktorunuza söyleyin diğer türlü ilaçla toplamak çok zor oluyor
ikra_19 alerjikbebekannesi12 ya bilmiyordum bende korktum açıkçası doktorada soramadım oyle deyince panik oldum
ikra_19 nilikonunannesii Kan takviyesi gibi birsey demedi ilacı kullan dedi ferro verdi bi dahaki kontrolde yine bakarlar heralde
nilmete Benimde çok düşüktü ve o verilen ilaca alerjm var. Hurma pekmezi içtim limonla düzenli olarak yükseltmişti bir tık
mondecaidensecmeler ikra_19 ilk gayno Ferro kullanmıştım etkili olmamıştı doktorum sidefer verdi yine iyi yükseldi