Nesliats Merhaba hanımlar. Kızım 17 aylık 14 kilo 2 gün önce ölçüm yapıldı. Geceleri 2 kez devam sütü içiyor. Gün içerisin de de aktif olarak besleniyor. Yani ne versem yer öyle bir bebek. Sizce kilosu endişe edilecek tarzda mim doktora goturmeli miyim.
Sermec27 Nesliats yani Perstentilde en üstte yüzde 90 larda siz az mı buluyorsunuz çok mu anlamadm kilosu fazla yani ayına göre benim oğlum 3 yaşında o kılodaydı
ebrarberen23 Nesliats oğlum üç buçuk yaşında 14 kg bizimki de biraz az keşke iştahlı olsaydı diyorum hep neler neler Denedim ama yok yemiyor herhangi bir sağlık sorunu oluşturmayacaksa iştahlı olması iştahsız olmasından daha iyi inanın Böyle çok yorucu sürekli ne versem ne yedirsem diye düşünüyorsunuz içinizi kemiriyor bulurum
chzgnc Nesliats maşallah kilosu fazladır eksik değildir yani kıyaslamak gibi olmasın ama benim kızım 3 buçuk yaşında Sizinle aynı kiloda 14
ilaydaaltann Nesliats 24 aylık kızım 11 kilo. Kıyaslamak gibi değil tabiki ama siz bi doktorla görüşün evet yemesi çok güzel olabilir ama sağlık sorunu olmaması açısından tedbirinizi alın bence