pinkooo_02 Merhaba kızlar oğlumda geniz eti var sık sık hastalanıyor diye kan tahlili vermiştik doktor bu aşının zayıfladığını tekrardan yapılmasını söyledi ilk defa böyle birşey duydum başına gelen varmı oğlum 3 buçuk yaşında
alerjikbebekannesi12 pinkooo_02 igg değerleri düşük geldiyse bağışıklığı düşmüştür , buda var olan antikorları dusuruyor
ilenalemin pinkooo_02 merhana zaman geçmiş ama benim kızım da 17 aylık.sık sık hastalanır,ciğerleir dolar falan.test yaptılar anti hbs negatif aşı olmamış gibi.siz ne yaptınız tekrar aşı oldu mı
pinkooo_02 alerjikbebekannesi12 zaten alerji için kan vermiştik peki bu normalmi ilk defa duydum tekrardan yapılmasında bir sakınca yoktur dimi
alerjikbebekannesi12 pinkooo_02 hayır yok bı sakınca bizimde verem aşısı tutmamisti tekrarlandı Bunların tespiti çok önemli Asiyi olunca 1 sene içinde muhtemelen bagisikliginda toparlanivak daha az hasta olur
pinkooo_02 alerjikbebekannesi12 inşallah canım çok teşekkür ederim ranatlattin beni Allah razı olsun ben sağlık ocağına sordum aşı yok geldiği zamanda kalırsa öyle yaparız dedi ne zaman gelir hiç bilmiyorum
alerjikbebekannesi12 pinkooo_02 rica ederim canım. Onlar gelince arar büyük ihtimsl bayramdan sonraya gelir yinede gelmezse çocuk hastanesi aşı bölümünde bulunuyo genelde Şehir hastanesi varsa cevrende
pinkooo_02 ilenalemin evet tekrardan aşı oldu şuan aşı tutmuş durumda çok şükür sizde tekrardan sağlık ocağindan mutlaka yaptırın
hizliveofkeli Benim de gebeliğimin başında baktıklarında hepatit b koruyuculuğum yoktu. Belli bir süre sonra düşebiliyormuş.