Ben de 10 gün önce bıraktırdım. 2 yaşına girdi 2 gün sonra bıraktırdım tabi öncesinde çok kez denedim ama aşırı bağımlıydı en son salça sürdüm azıcık peçeteyle kapattım istediği zaman gösterdim uf olmuş annecim doktora gidelim krem versin, sen büyüdün zaten artık, pis olmuş bak sütte bitmiş vs diyerek ikna ettim tabi hala günde 10 kez bakıp gidiyor 🥲