prenseselsa clinikid biberiyeli rollon masaj yapını diyorsan eğer ben bir fayda görmedim. İlk aylarda zaten bebek doğal olarak gazlı oluyor kolik değilse omuza yatırmayla karnına hafif bastırarak masajla çıkıyor. Kolikse gaz danlası şart. Bence boşuna para vermeyin