Elifinannesii_ bebeğinizin iştahına göre değişebilir bu. Kızım küvözde kaldığında her bebeğin kilosuna göre alması gereken süt miktarı var demişti doktorumuz hesaplayıp söylemişti bize. İnternettende bakabilirsiniz hesaplamak için. Kızım 60 cc içmeliydi doktora göre. Ama kızım iştahlıydı 3 saatte bir 90 cc içiyordu hatta 150 içtiği bile olmuştu. O yüzden şu kadar içmeli diye bir şey yok bence