Bebeğim 5 ay 2 günlük ortalama 20 gündür iştahı hiç yoko kadar az emiyor ki sütüm azaldı. Tekrar sütümü nasıl attirabilirim. Mama içmiyor kusuyor veya mama olduğunu anladığı gibi ağzını kitliyor asla açmıyor. Buzluk stoğum bitmek üzere ne yapmam lazım sağım yapıyorum ama günde 2 kere anca. Birde emme sıklığı çok uzun 4 saat. Biberonla verince bile 90ml anca içiyor arada bı 120ml bitirdiği nadir oluyor. Ayına göre biberonla bile çok az içiyor.