Elifdonmez Bizim de güvenlikli site olduğu için 35 bin normalde ama biz yıllık veriyoruz 22 ye anlaşmıştık şimdi daha da yükselmiştir ve aidatlar çok yüksek zaten 😒 3+1 bu arada
Kitsu 20 maalesef En çok zoruma giden ödeme kira oluyor ya eski olsun bir göz olsun kendi evin olsun. Eskiler emekli ikramiyesiyle ev alırken bizim nesil ömür boyu kiracı kalacak
Ebruli3452 Myneymis şuan 11 bin Nisan da zam olcak 15 17 falan düşünüyordu bakalım daha bildirmedi bize 🙄
alparbsr 1+1 45 metrekare bir ev geçen sene 8 den girdik 2 ay önce zam yaptı 15 bin istedi 12.500 anlaştık