Myneymis geçen sene şubat ayında 10.000e tuttuk bu şubat ayında 15.000 yaptılar ortak karar aldık itiraz etmedik oturdugumuz ev konum ve yalıtım olarak çok iyi o yüzden onlar fikrini söyledi biz ödeyebileceğimiz tutarı söyledik anlaştık çok merhametliler sağolsunlar normalde biz 17-18 kesin isterler diyorduk ramazandan sonra kontrat yenileyeceğiz ev sahibiyle çağırdım evime görüştüm aslında biz daha da indirecektik çocuğunuz varmış dedi bende üstelemedim hakları neticede sıfır daire allah razı olsun herkesi merhametli vicdanlı ev sahiplerine denk getirsin🫶🏻