Oğlum 22 aylık 6-7 aydır belki daha fazladır emmiyordu beni kendiliğinden uzaklaşmıştı çok nadir bir kere falan emiyordu uykudan kalkınca . Şu 1 aydır yine memeye düştü . Günde 3-4 kere emiyor gecede uyanıp emmek istiyor . İyice bırakacağı yerde tekrar emmeye başladı . Kesmek istiyorum uykuları iyice kötü olmadan . Nasıl kestiniz önerileriniz neler