Gamze225 benim memleketim sosyal açıdan iyi bir sürü kafeler farklı konseptler var 2 tane alışveriş merkezi var hastane yönünden de çok iyi ulaşım da kolay sade otobüs var ama yeterli araban varsa gezilecek güzel yerler var çarşı küçük ama aradığın herşeyi bulabilirsin kışları birazcık soğuk olur qq