Bebeğim 6 aylık menenjit aşılarının ilk ikisini aynı anda oldu hafif ishal ve biraz huzursuzluk dışında ateş vs yoktu. Ertesi gün şiddetli kusma oldu. Bir süre kendine gelemedi yavrum 3 5 defa kustu. Aşıdan da olabilir üşütme de olabilir dedi acil doktoru. Başka yaşayan var mı? Aşı kusma yapar mı tecrübeli anneler cevap verirseniz sevinirim tekrar kusacak diye gözüme uyku girmiyor :(