19 aylık oğlum kurup iinfulnza ve sonrasında rsv geçirdi en son hastaneye yatış yapıldı 1 aydır gelip gidiyoruz herşey karıştı 5 gün önce hastaneden taburcu olduk bugün doktorumuz 2 gün daha ventolin kullanıp kesmemizi söyledi sonra kontrole gelmeyin dedi ventolini antibiyotigi kesip sonrasında tekrarlayanlar var mı öksürük ne zmn biter biraz hırıltı var gibi sizlerdede oluyor mu tekrar bronst gibi olabilir mi doktorlara sorduğumda olmaz gibsiinden diyorlar ama yatisa kadar iyi demişlerdi artık guvenemiyorum