busrara12 annesikjgg koltukyikama_nil ben memnun kaldım 🌸 koltuklarımdan biri beyazdı baya lekeliydi güzel çıktı tabi ilk alındığı gibi bembeyaz değil ama bayağı iyi temiz oldu
aleksandralarossa Huma_kus34 kız uğrastıgından nolcak hemen bi köpük sıkıp cekiveriyorum ben bitti gitti 2 ayda bi tertemiz oluyo. Ama öyle diosanda fiyat normal
Huma_kus34 irinasofia ne aldınız makına olarak bende ıhlas aura vardı şu meşhur supurgeden sattım güç istıyo