yakisiklinin_annesi 1 yaşında oğlum bir anda hırlamaya başladı hafif hafif ateşi de yükseliyor hastaneye gidiyoruz başıns böyle bir şey gelen oldu mu neden olmuştur çok kızıyorum kendime
aslikls yakisiklinin_annesi hastaneye gidiyormuşsunuz zaten doktorlar muayene ve tetkik sonucunda gerekli tedaviyi verirler. Hırıltı birçok sebepten olabilir o yüzden şu an yorum yapsak şundan dolayı diye ne desek yalan olur yani Çok geçmiş olsun 🌺
mrvyhya yakisiklinin_annesi çok dikkat ettiğim halde eve kimse gelmez biz gitmeyiz dışarı cikmayiz ama 1 aydır hasta ve 3 virüs kaptı sizlik birşey yok doktorlarda dedi bana elbet bir şekilde oluyor üzülmeyin sağlıklı sihatli olsunda bir şekilde geçiyor bazi. Bebekler hemen kapiyirlar demislerdi geçmiş olsun Allah şifa versin
yakisiklinin_annesi gzmbzgyk bilmiyorum sanki ben iyi bakmamışim gibi ya çok üzülüyorum birden böyle oldu hiç bir şeyi yoktu
gzmbzgyk yakisiklinin_annesi kendini suçlamana gerek yok. Sonuç olarak o da bir insan hasta da olması normal ve mümkün hepimiz öyle büyüdük. Kızım geçen hafta çok hırıltısı vardı doktor boğaz enfeksiyonu olduğunu söyledi. 3 gün sonra atlattı. Soğukkanlı olmalısın biraz
yakisiklinin_annesi gzmbzgyk öyle de ister istemez acaba iyi bakamadım da böyle mi oldu diye düşünüyorum İnşee ALLAH benim oğlumun ki de hemen geçer
yakisiklinin_annesi neslihanada yok hayır gün içinde bir iki defa öksürdü onun haricinde oksurmedi burun akıntısı da olmadı bir anda böyle oldu
neslihanada yakisiklinin_annesi ozaman korkma canım daha yeni şifayı kapmış küçük soğuk algınlığı geçiriyordur gerek duyarsa ilaç yazar doktoru bizde atlattık boğaz enfeksiyonu 2 güne geçti