Selamlar
Bebeğim 3 haftalık, doğal içerikli diye nurse harveys damla aldım gaz sancısı var. Ancak sanki içtikten sonra daha çok kıvranıyor gibi. Tek seferde 20 damla vermedim denemek için 5-6 damla verdim ama düzenli kullanımda mı etki eder acaba? Ya da yanına bir şey eklemek gerekir mi? Az damlattım diye mi böyle oldu tecrübelerinize çok ihtiyacım var