alyosuum tabi ki cilt bakımı düzenli yaptırırsanız çok iyi sonuç veriyor ama kaliteli ciltten anlayan birine yaptırın ben aşırı memnunum bir sene olucak nerdeyse her ay gidiyorum herkes 30 göstermiyorsun diyor zaten uzmanın da cildi bebek gibi istersen adres veririm