@cansu1003 ay evet her doktorun farklı sargılaması gerçekten bu arada bizim bugün 3.günümüz oluyor sünnet ettireli demişssiniz ya yapışıklık olmasın yine ileri geri itin diye onu ne zaman dan itibaren yapmak gerek doktor banada demedi hiç bu şekilde bende bi tanıdığımdan duymuştum ileri geri yapmadığı için yapışıklık olduğu nu daha yeni ya ondan korkuyorum açıkcası ellemeye acıcak diye ağlıyor zaten 🥺 bendede demir ilacının pompası vardı damlalık onunla kantaron yağını alıp üsten damlatıp bezin iç kısmına da vazelin sürüp kapıyorum inşallah etki eder cabucak iğleşiriz bu arada hastanede yatışımız oldu yaralanma olduğu için kanama yapmış şuan normal dendi kanaması durmuş kabuk yapıp kendi atar dendi bilgileriniz aktarımlarınız için çok teşekkürler Allah razı olsun iyiki varsınız 🌸🙏🏻