ipek195_ Merhaba sevgili anneler, 8 aylık bebeğimin yüzü çok kötü tahris oldu. Hızlı bir şekilde iyileştircek nemlendirici önerebilir misiniz?
ollaluna7 ipek195_ bioderma atoderm intensive baume öneririm benim bebeğimde de kuruluk vardı 2 güne geçirdi
aslikls ipek195_ la Roche posay lipikar baume hem vücutlarına hem yüzlerine kullanıyorum çocuklarımın
alerjikbebekannesi12 ipek195_ la roshe posey app+m Kızımin egzama ve kuru cildine 20 aydır kullanıyorum aşırı memnunum