nnoktaa dudu1 15 ay oldu. Emzirme devam. Dökülme devam. Yeni bebek saçlarım da çıkıyor. Neyse ki dökülenlerin yerine yenileri geliyor 😅
nnoktaa dudu1 yok kız saçlarımız geri gelsin. Hamilelikte cildim çok güzeldi ışıltı vardı resmen. O da gelebilir ajdkajjs
dudu1 nnoktaa of ya sorma hamileyken gerçekten cildim parıl parıl saçlarım falan mükemmeldi 😆 herkes diyordu çok güzelleştin diye ama doğumdan sonra çöktüm bir anda 🥹
jlbyrr dudu1 Şampuan önermişti bana arkadaşım swissoderm o çok iyi geldi gerçekten 40 bitki destekli temiz içerikli süper bir şampuan tamamen dökülme karşıtı ve hızlı saç uzatıyor