nazaktas evet seni en iyi anlayanlardan birisi de benim bir ikiz annesi olarak. Hep bakım veren, hep hemşire modunda olma durumundasın, anneliği geç anlıyorsun bu yüzden ama geçiyor. Zaman her şeyin ilacı. Zorlandığın vakitler olacak, birisi bitecek yenisi başlayacak ama inan çözülüyor pek çok şey. Yürümek kolaylaştırıyor bir nebze, sonra bütün dişlerin çıkması kolaylaştırıyor. Ardından konuşmaya da başladılarsa süper yani, zorlaşsa da kolaylaşıyor bir yandan. Ama geçiyor merak etme