tontonannesi Kızlar 1.5 aydır diyetteyim 64 kilodan henüz 58e düşebildim. Bayramda bunu devam ettirmem zor olacak ama bayram sonrası sıkı bir şekilde devam etmek istiyorum. Asıl ihtiyacım olan şey cildim zamanla kötüleşti. Siyah noktalar lekeler vs. Ben bunu içerden desteklemek istiyorum. Bildiğiniz cilt dostu cildi güzelleştiren mutlaka tüketmen gerekiyor dediğiniz besinler neler ? Ya da kesinlikle tüketme dediğiniz şeyler ? Ya da doğal maskeler ?
sabriyeinalerkan tontonannesi kivi bir bak bir kadın düzenle olarak her gün bir kivi yerse vücutta mükemmel şeyler oluyor
kahvekolik_ Kesinlike avocado, vitamin E icerir ve cilde cok iyi gelen vitamin. Hindistan suyu, cildi nemli tutar. Yaban mersini, badem ceviz gibi dogal iyi yaglar iceren seyler cilde hep iyi gelir. ☺️