3 ay 14 günlük sürekli ağlıyor meme emmek istemiyor biberondan mama almıyor kaşık biberon denedim yine almadı aç ama beslenmek istemiyor ne yapacağım ben çözüm var mı saatte bir uyanıyor geceleri sabahları 30 dk uyuyor lütfen deneyimlerinizi paylaşın