Kızlar selam, kızım 3. Ayından beri nerdeyse mukuslu kaka yapıyor. Doktorumuz kan yoksa endişelenecek bir şey yoktur herhangi bir diyet yapmana gerek yok demişti ama şimdi ek gıdaya geçtik. Yoğurt verdim bugün. Konuştuğum herkes aman çok dikkatli ol senin kız mukuslu kaka yapıyordu falan diyor. İlla her mukuslu kaka yapan bebek alerji olmuyordur herhalde dimi?