Ecemsbabys 6 martta adetim bitti o gün birlikte olduk tam anlamıyla korunmadık . Sonrasında hep eşim korundu . Ayın 24 ünde pembemsi bi lekelenme oldu tek seferlik bir daha da olmadı ertesi gün gebelik testi yaptım negatif çıktı ay sonunda regl olmam gerekiyor hamile olabilir miyim diye korkuyorum . https://dosya.imgyukle.com/FWCwj3n8
Birdunyabircennetannesi Ecemsbabys Ya biraz kendinize saygınız olsun lütfen yani Bunu da koymayın belirtin bari Midesi hassas olanlar var Kanınızı da görmek zorunda değiliz Hamile olup olmadığınızı kanınızla mı anlayacağız????
defmommy Ecemsbabys benimde adetten 1 hafta önce şüpheli oldu , adetim 5 gün geçti bugün hafif kahve lekelenme olmuş normalde hiç olmazdı hayırlısı olsun bebek varsa çok sevinirim ☺️ sizin başka bir belirti varmı ?
Ecemsbabys defmommy biraz da midem bulanıyor psikolojik mi bilmiyorum 😄 benim iki küçük çocuğum var rabbim isteyenlere nasip etsin ❤️
Ecemsbabys Birdunyabircennetannesi o an düşünemedim sonra da düzenleyemedim yani öyle bir seçenek yok bunu kendime duyduğum saygıyla ne alakası var Allah aşkına . Burada defalarca gördüm bu şekilde fotoğraf bana hiçbir zaman kötü gelmedi . 30 kere aynı yorumun yapılmasına gerek görmüyorum rahatsız olan herkesten özür dilerim ✋🏻