mom97X Oğluma Yenidoğanda vermişler, tutmuş, alışmış orda ama 6aylıkken bıraktırdım. Emziği bir gün emse diğer gün kayboluyordu derken “ee bu zaten emzik aramıyor, ne diye veriyorum ki” dedim ve daha da vermedim.
Kızıma denedim ama tutmadı. Zorlasam tutardı herhalde ya, yada yarık dudak olmasından dolayı mı tutmadı, ben mi çabuk pes ettim bilmiyorum 🤷🏻♀️