Merhaba hanımlar nisanın 10 unda 11 aylık olacak bir kızım var ve kilosu maalesef ki 8.200 en son 1 1 buçuk ay önce böyleydi doktorum gayet normal 100 200 gr için kendinizi üzmeyin demişti ama hala kilo alamadı. Asıl sorun şu ben kesintisiz oruç tuttum ve susuzluk fazlasıyla yordu beni yinede devam ettim Borçum olmasın sırf diye ama sanırım çocuğumun rızkını kestim psikolojik olarak kendimi sorumlu tutmaya başladım nolur bi akıl verin 🥺 kızım çok aktif yerinde pek durmaz emekler koltukta sıralar