Hayırlı kandiller herkese. Bebeğim 50 günlük. Çok kısa sürede acıkıyor sürekli memede gibi diyebilirim.Örneğin; saat 09.00 da emzirmeye başlıyorum 10.00 a kadar emiyor. Sonra 11.00 gibi sanki hiç emmemiş gibi ağlamaya başlıyor memeye saldırıyor. Sizde de böyle mi?